Mysfredag

Hej på er sötisar! Skoldagen idag har bara bestått av matte nationellaprov. Skrev hela tre matteprov idag så jag känner mig helt slut i huvudet nu. Jag tror iallfall att jag blir godkänd, hoppashoppashoppas! Sen gick jag hem snabbt och la mig i solen i ca 40 minuter, bildade en liten rand iallafall, blev lite stolt då jag inte alls har lätt för att bli brun (ginger.....).
 
Men aja sen fick jag ett sms av min bästa Sofie som undrade om jag ville komma ner på stan och shoppa med henne när hon slutat, visst ville jag det! Så först åkte jag och mamma och handlade lite mat osv och sen så skjutsade hon ner mig på stan. Jag shoppade en grå långklänning från Vero Moda och två linnen från Bikbok, tänkte ta bild antingen ikväll, annars imorgon.
 
Åkte sen ut till hästen min i det varma vädret. Där red jag och han fick sen en dusch med schamponering, han njöt kan man säga! Så nu luktar även han gott av sommar!
 
Aja, nu blir det en mysig mamma&dotter kväll då det bara är vi hemma idag. Jätte mysigt ska vi ha! Vi ska äta pastapesto (favoriten ♥) , dricka god cider och bara ha en mysig kväll! Hoppas ni också får en bra fredag. Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback