5 snabba sanningar

♥ Jag bokstavligen ÄLSKAR choklad. Alltså det är typ det bästa som finns, skulle aldrig klara mig utan choklad. Om jag köper godis består 90% utav bara choklad hehe.
 
♥ Jag är en sån som skrattar åt mig själv och mina egna skämt. Ingen annan brukar riktigt förstå det roliga i mina skämt medans jag sitter där och skrattar ihjäl mig. Den enda som brukar förstå sig på det roliga i mina skämt är pappa haha.
 
♥ Det finns ingen bättre musik än house. Alltså till alla humör funkar det, visst många vill lyssna på deppmusik om de känner sig nere men jag kör på tvärtom. Känner jag mig nere vill jag göra mig gladare och då sätter jag på housemusik och då känns allting mycket bättre igen!
 
♥ Jag har ett tuggummi-beroende utöver det vanliga. Haha ser man mig utan i tuggummi i munnen ska man skatta sig lycklig. De enda gångerna jag inte har tuggummi i munnen är när jag äter mat, annars är ett tuggummi alltid med mig, finns inget värre än att känna sig äcklig i munnen.
 
♥ Jag tycker det är jätte kul med smink, men sminkar mig knappt själv. Jag älskar liksom att titta på olika klipp på youtube där folk ger tips till olika snygga sminkningar. Visst jag får hjälp tills jag tillslut ska sminka mig riktigt ordentligt. Men till vardags har jag ändå alltid samma som alltid, mascara,kajal,puder och ögonbrynspenna, det funkar alltid!
Ni får en bild på mig och min häst bara för att jag älskar honom så obeskrivligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback