Snart har vi sommarlov folket!

Hej på er alla! Hoppas eran långhelg har varit bra, min har varit väldigt lugn och jag har spenderat mest timmar i stallet vid min älskade häst. Idag tog jag även tag i plugget till kommande vecka, jag har två stycken muntliga tal imorgon, ett i svenska och ett i engelska. Sen har jag ett matte muntligt NP på onsdag och ett naturprov. Efter denna vecka är jag helt klar i skolan, så himla skönt!
 
I helgen testade jag även att använda bommar och lite upphöjt på Goldini igen, snacka om lycklig häst! Alltså han sög tag i bommarna som bara låg på marken och blev helt crazy, jag fick lägga volter så gott som hela tiden. Men det känns skönt att han är lycklig igen och får göra det han tycker är roligt. Det jobbiga är bara att det är en jäkla lång väg kvar innan vi är tillbaka där vi var innan skadan, men vi kämpar oss dit igen!
 
På torsdag ska jag till Stockholm för att fira min kusin som tar studenten, ska bli svin roligt! Veckan efter det är det skolavslutning för mig på torsdagen och fredagen är det student för min älskade storebror, kan inte förstå att han redan har blivit så stor så han tar studenten. Men han är inte mer än värd det, bästa storebror!
 
Men vi hörs hörni, puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback