JAG ÄR KLAR, JAG ÄR FÖRBEREDD!

Nu kan jag äntligen säga, JAG ÄR KLAR MED MITT FÖRSTA ÅR PÅ GYMNASIET! Inget mera plugg nu och det känns så jäkla skönt, men på något sätt är det svårt att slappna av då nästan alla av ens dagar under ett helt år varit fyllda med ständigt pluggande. Aja, nu är jag klar och ska verkligen njuta varenda sekund av det.
 
Nästa torsdag får jag sommarlov, måndag är sista vanliga skoldagen. Onsdag blir det mentorsdag och sen torsdag blir det avslutning och sen fest på kvällen. Kan inte bli så mycket bättre! På fredagen dagen efter där tar min bästa storebror studenten också, så då blir det att fira då också, kommer bli så himla kul och jag säger det igen HAN ÄR VERKLIGEN VÄRD DET!
 
Imorgon åker jag upp till Stockholm med familjen då vi ska fira min kusin som tar studenten imorgon. Min bästa och närmsta kusin Emma tar studenten och det blir att fira. Kan inte fatta att hon redan tar studenten, men är så glad för hennes skull och hoppas att hennes drömmar går i uppfyllelse!
 
Nu ska jag snart släcka ner och gå och lägga mig för även om jag inte ska till skolan imorgon så kan jag inte ligga och sova hela dagen. Vi hörs säkert imorgon folket, ta hand om er, kram!
Två stycken egobilder tagna idag, jag ber om ursäkt för mitt icke städade rum med madrass och allt på golvet haha. Men men, sånt får duga för tillfället när man har fotobrist. Plattade mitt hår idag för första gången på ungefär 1,5 vecka vilket är sjukt bra för att vara jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback