Hoppträning för Lotta Björe

Igår åkte jag och mamma till Ingelsta för att titta på Lotta Björe träningar och sen för att jag skulle få fota eftersom det var många jag kände som skulle hoppa. Vi var där från klockan 15.00 till 18.30 ungefär, och jag är helt solbränd nu, men det var det värt.
 
Jag tycker det är kul att se andra rida och det tycker jag är en bra egenskap. Jag tycker dessutom då att man lär sig mycket även fast man inte är med och tränar. Nu vet jag en del som jag inte visste innan osv osv. Det var riktigt kul och trevligt och några bra bilder blev det också. Jag bjuder er på några utav de jag redigerat!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Jag vill bara säga att just du är en grym bloggare gissa om hur mycket jag läser din blogg jag hoppas du förstår hur mycket du ger energi till andra i mina ögon är du bäst♥

Svar: Åh vad söt du är, tack så himla mycket! ♥
Emilia Svedlind

2014-06-10 @ 19:41:58
URL: http://Isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback