Shopping, shopping

Hej på er! Igår var jag och mamma som sagt förbi en stund på Hööks och tittade in rean, jag shoppade en t-shirt med sånt där träningsmaterial, inte så snygg egentligen men jäääkligt skön! Sen en sportbh inhandlade jag också och mamma handlade en röd tröja på rean. Sen utöver rean handlade jag en blå piké från Spooks, skit snygg var den! Till Goldini köpte vi lackade boots med fårskinnsludd på, hur söta som helst hihih :D
 
Jag red ut på Goldini igår när jag kom till stallet, han lyssnade väldigt bra! Skrittade väldigt mycket sen lite trav och galopp. Duktig som sagt! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på honom, är inte sugen på att rida på banan. Blir nog en uteritt idag också, får se om jag får med mig någon från stallet som vill rida med. 
 
Idag skiner iallafall solen här hemma så det lär bli en fin dag! Hoppas ni alla andra också har fint väder hemma hos er, vi hörs hörni!
 
Ni får en bild på pikén jag handlade och även en bild på min finaste häst!

Kommentarer
Postat av: Kira

Gud va fin han är!

Svar: Ja visst är han! :D
Emilia Svedlind

2014-07-12 @ 20:46:17
URL: http://kees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback