More than a lover

Hallå, idag har jag varit i skolan och haft en riktigt jobbig dag. Har gått runt med huvudvärk så gott som hela dagen men har ändå tagit mig igenom skolan då jag måste. Så jag sov i nästan 1,5 timme när jag kom hem sen och åkte sedan vidare ut till stallet. Goldini hade vilodag idag så jag borstade honom mest vilket han inte riktigt uppskattade idag då han var alldeles för rastlös. Men men, fin blev han min lilla nallebjörn!
 
Imorgon ska jag ha muntligt framförande i sociologi och matteprov i skolan. Sen så ska jag till stallet, Goldini ska gå på skrittbandet. Först tar hon som är i stallet och släpper ut honom 10 minuter innan utsläpp och sen går han 15 minuter med oss och henne på EM, blir toppen! Sen är det bara hem och plugga till sista provet för den här terminen och sen kan man få vila huvudet ett tag.
 
Nu ska jag fortsätta plugga matte och samhäll så hörs vi hörni! Kram på er.
_DSC7960

Kommentarer
Postat av: Emma

Hästen är så himla fin! :')

Svar: Men åh visst är han, han är min lilla guldklimp :)
Emilia Svedlind

2014-12-19 @ 14:17:11
URL: http://www.saqubeck.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback