Lista om 2014

Hur har ditt 2014 varit? Det har varit helt okej dock ett väldigt tungt år. Först har Goldini varit sjuk så gott som hela året vilket tagit rätt så mycket energi, sen insjuknade morfar och gick sen bort under hösten vilket också har tagit sjukt mycket på oss alla. Annars är jag nöjd med 2014, det har dock inte blivit alls som jag trodde det skulle bli.

Vad önskar du att du gjort mer? Hm, om jag hade kunnat hade det ju varit att träna och tävla med Goldini. Men annars mer att jag tagit bättre hand om mig själv både fysiskt och psykiskt.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit hemma och inte gjort någonting

Vem har du umgåtts med mest? Sofie

Bästa minnet från 2014? Den dagen jag fick sitta upp och rida Goldini igen i höstas. Det var en så härlig känsla och jag kände mig verkligen hemma.
 
Är det något du har saknat 2014 som du vill ha år 2015? Ja, helt klart alla svettiga träningspass när man känner hur både man själv och hästen verkligen kämpar. Även alla tävlingar som var planerat att jag skulle starta, om Goldini nu håller sig frisk och inte blir sjuk igen så kommer vi helt klart tävla mer då fram emot sommaren!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit ledsnare i år tror jag, men jag vet vad det ar att göra med. Jag har inte kunnat göra det jag älskar, visst har jag fått umgåtts med min häst men jag har inte fått rida som jag önskat och har känt att han inte mår bra. Sen när morfar försvann gick allt bara neråt.

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar? Det har nog varit en liten blandning det här året, fast snäppet mer hemmakvällar.

Vem/Vilka/Vad saknade du? Morfar och Arhamiz
 
Största misstaget? En sak som hände i somras som jag kämpar med att glömma bort :)
 
Tror du att år 2015 kommer blir bättre? Det ska helt enkelt bli bättre, får inte bli annat. Goldini ska bli frisk och vi ska komma igång och tävla nu och träna i vårat nya stall. Jag fyller 18 år och börjar mitt studentår och ska till Summerburst, New York och Thailand. Detta låter väl bara toppen?

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Mina fina vänner och att jag fick se Axwell&Ingrosso på Bråvalla även när vi bytte stall. 
 
Har du några löften inför år 2015? Hm, ska verkligen försöka ta mig mer till gymmet och sen sköta skolan bättre. Det är väl de löftena jag verkligen strävar efter!
 
Har du haft ett förhållande under 2014? Nej

Hur skulle du beskriva din stil 2014? Rätt så cascual, har trivts bäst med ett par boots och min trenchcoat men även gillat dagar där jag tagit mina converse och min älskade skinnjacka.

Vad ser du mest fram emot med år 2015? Att Goldini ska bli friskförklarad, Summerburst och New York.

En låt som påmminer dig om 2014? Rays of Light - Broiler och We come We rave We love - Axwell^Ingrosso

Det bästa du har åstadkommit i år?: Höjt mig i de flesta ämnena i skolan.
 
Vad hoppas du inträffar 2015: Att jag får ett grymt år och att Goldini blir frisk och då fortsätter att vara det. Att jag går ut andra året i gymnasiet med minst godkänt i alla ämnen. Sen att jag får en grym sommar och fortsatt år som 18 åring.

Kommentarer
Postat av: Theresia

Åh så fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket, kikade in på din också, den var också väldigt fin!
Emilia Svedlind

2015-01-02 @ 21:12:41
URL: http://sandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback