Last christmas I gave you my heart

Hej på er, nu kan jag äntligen säga att jag är färdig med allt i skolan för detta året. Jag är nöjd med min insats i skolan under denna termin, det har varit stressiga veckor med minst 1 prov varje vecka nästan. Men jag har tagit mig igenom det med bara 3 stycken F vilket jag är jätte stolt över då jag har en väldigt hög frånvaro pågrund av privata skäl och även att jag varit sjuk mycket. Jag är jätte nöjd och hoppas att vårterminen blir ännu bättre och att jag lyckas rädda upp matten som nu ligger på hal is.
 
Det spöregnade när vi åkte till stallet idag men red Goldini lite lätt på banan. Han var inte alls på hugget idag, verkligen trött kändes det som. Tror han kommer må bättre när han får komma till en bättre hage då han just nu går runt i en liten sjukhage som bara är ren lera, fy stackaren. Men i helgen så snickrar vi en ny hage så han kommer nog bli överlycklig och då tror jag han blir bättre i psyket också och i kroppen. LÄNGTAR!
 
Imorgon efter julavslutningen så ska jag till stan med mina tjejer och äta lunch och handla lite julklappar osv. Blir en mysig start på detta lov, sen blir det stallet såklart. Får se om dagen kommer ha något mer att bjuda på! Nu ska jag iallafall gå och lägga mig så jag orkar gå upp imorgon. Lovar att jag ska bjuda på mer roliga inlägg nu när jag har tid som inte bara handlar om hur mina dagar ser ut. Kram på er alla så hörs vi!
En bild på mig från Gotland i somras, längtar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback