Äntligen dags för lite frihet

ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT JULLOV! Alltså jag tror inte ni förstår lättnaden och glädjen som spred sig i hela kroppen idag när vi äntligen fick sluta. Det var som en klump släppte från magen för några veckor, ska bli så skönt och behövligt. Efter avslutningen åkte jag, Ellen och Jenny till stan där vi handlade lite julklappar i sista stund lunchade och fikade. Satt och bara prata och myste, det var en bra start på lovet!
 
Cyklade sedan hem och då åkte jag och mamma till stallet. Goldini fick gå på en promenad idag utan lugnande, det gick väl lite si sådär. Men vi fick han runt på en liten runda iallafall, sen blev det att gå in i den trygga boxen igen haha. Är så glad att äntligen få ha jullov för nu kommer mamma kunna fota mig och Goldini i dagsljus. Ska ta med kameran varje dag så ni får lite nya bilder, kommer bli as bra!
 
Hoppas ni alla andra också haft en bra start på jullovet och att det kommer att fortsätta bra. Nu ska jag försöka planera upp lite roliga inlägg till er som jag kan bjussa på. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback