Galet rolig uteritt igår

Även fast det inte blev någon tävling igår så blev inte dagen dålig för det. Jag och Johanna red ut på en långtur in till Arnö, det hände det ena efter det andra hahaha. Vi hade så jäkla kul och skrattade sen hela vägen hem, skrattar fortfarande när jag kommer att tänka på vad som hände haha. Sen så träffade jag Sofie när jag kom hem från stallet, vi satt först här hemma och sen gick vi till Ica, handlade tuggummi, sen gick vi hem till mig igen. Bästavännen ♥
 
Idag är det löshoppning i stallet, hästar i stallet och utifrån ska hoppas. Jag ska fotografera idag, Goldini ska inte löshoppas idag utan vi ska ut och rida hade jag tänkt. Men vi hörs! Ha en bra söndag hörni!
  
Johanna och Isak. Så fina så!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

sv: tack!! <3

2013-10-24 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback