Louis Vuitton

Vissa tjejer kärar ner sig i skor, andra i väskor. Jag har alltid varit en tjej som älskat väskor, jag vet inte hur många väskor jag stått och kärat ner mig i men jag inte fått köpa för mamma och pappa .Jag vet dessutom inte hur länge jag varit kär i dessa väskor. Alltså dem är så snygga och denna är min favorit. Den är så perfekt på alla sätt och vis, färgen, detaljerna och den är bara så himla snygg. Jag älskar Louis Vuitton, nästan alla väskor från de märket är snygga och dem är av jätte bra kvalité dessutom. Kan det bara bli julafton snart hehe?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Lagerström

Herre gud vilken snygg väska O_O
Dog precis.... ;)

KRAMKRAM!!

Svar: Jag vet, världens snyggaste väska!!Kram
Emilia Svedlind

2013-08-08 @ 14:23:03
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback