Ledig resten av veckan

Hej på er! Den här dagen har gått upp och ner. Jag har varit glad och ledsen idag, men varför jag gick ner lite tar jag inte upp här då det känns onödigt. Men iallafall, jag är ledig resten av den här veckan och ska ta vara på dagarna och vara mycket i stallet, träffa vänner och sen plugga lite också då såklart...
 
Men aja, idag var jag i skolan på två väldigt onödiga lektioner. Sen var jag i stallet och longerade hästen som börjar komma igång väldigt bra nu, snart får vi äntligen börja hoppa och träna igen, är så förväntansfull! Han måste däremot bygga upp kondisen ordentligt nu igen innan vi kan börja hoppa banor osv, så tävlingar blir nog inte några förns i höst igen. Ut och galoppera långa sträckor med intervaller sen är vi nog tillbaka igen!
 
Imorgon ska jag baka lite inför på torsdag för då kommer en del av släkten för att fira mig. Så ja, först ska jag sova sen så ska jag upp och baka. Vi hörs mer imorgon hörni, sov så gott!
Dessa kläder hade jag på mig idag då det var riktigt kyligt och har blåst väldigt mycket idag. Väldigt simpel outfit och ofixat hår och bara lätt sminkad i ansiktet haha, så enkel är jag i skolan!
Marinblå Gant tröja - Ljusblå jeans från Bubbleroom (minns inte märket) - Klocka från Ur&Penn

Kommentarer
Postat av: ashley

va skönt:)jag också ledig från om idag hIHI:P fin blogg du har:D

Svar: Jätte skönt!! Det är så skönt med lång helg, tack så mycket! :D
Emilia Svedlind

2014-05-28 @ 11:49:33
URL: http://ashely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback