Mindre än en månad kvar

Hej på er alla! Idag har jag haft två lektioner och på de två lektionerna gjorde jag klart mina två sista muntliga framföranden för detta år. Det känns jätte skönt! Nu har jag bara ett naturprov kvar på onsdag som jag måste ta tag och plugga till. Det är riktigt svårt att plugga nu då min hjärna redan har gått på sommarlov, haha men det är bara att kämpa! Efter den här veckan kan jag andas ut på riktigt och verkligen längta tills sommarlovet.
 
Jag ser verkligen fram emot sommaren, ska göra så mycket kul! Sommarens höjdpunkt blir ju helt klart Bråvalla och det är så sjukt att det inte ens är en månad kvar dit, SKA BLI GRYMT! Vad är eran höjdpunkt i sommar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback