Min bästavän

Min bästavän genom vått&torrt, hon har alltid funnits där och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Vi är så lika men ändå så jävla olika. Så kul som vi har tillsammans är nog så sjukt, jag kan verkligen vara mig själv med denna människa. Det finns ingen bättre vän än denna människa och jag skulle helt ärligt inte klara mig utan henne. Hon är så grym på alla sätt och vis och vi har så mycket saker som vi gått igenom tillsammans. Hon lyssnar alltid och finns alltid där, hon har oftast bra svar på saker även fast vi inte alltid tycker lika.
 
Om det är en vän som ligger mig varmt om hjärtat så är det just Sofie. Det finns inte en människa på denna planet som jag nog kan vara mig själv med lika mycket som jag kan vara med henne. Världens bästavän, jag älskar dig och du är grym.

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Jättefin blogg!

2013-09-15 @ 16:16:33
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: elin wahlberg

härliga bilder :)

2013-09-30 @ 19:34:29
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback