Wanties till stallet

Här har jag nu valt ut lite smått och gott som jag just nu suktar efter inom hästvärlden. De där stövlarna har jag suktat efter så länge dem funnits ungefär, men dyra är dem.. Vantarna ska jag så snart som möjligt införskaffa då jag är i ett stort behov av nya ridvantar. Hoodien från Kingsland är inget måste, men fin var den, samma med schabraket från JW. Bootsen är jag nästan säker på att jag snart kommer att införskaffa mig så småningom. Kylgelen ska jag också införskaffa så småningom då jag behöver en ny och har hört att den där är väldigt bra.
 
Vinterjackan från Kingsland är riktigt snygg och varm. Jag behöver en ny varm vinterjacka då det är svin kallt i stallet på vintrarna, den måste jag spara ihop pengar till att köpa. Jag drömmer mig dessutom bort till ett par guldiga Jin Stirrup stigbyglar.. Men det är bara att fortsätta drömma tills jag har pengarna till det. Täcket letar jag och mamma efter i kung och fosterland, det är slut i Goldinis storlek typ överallt tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback