Torsdag idag

Goddag hörni! Det är redan torsdag idag, det känns som att dagarna bara flyger iväg. Nu på morgonen har vi varit iväg med Goldini till hovslagaren. Hon har egentligen semester nu men om vi körde honom till henne så kunde hon sko idag, vilket vi självklart gjorde då han behövde skos om. Hans fötter hade växt en del och bakskorna satt löst. Han var rätt så otålig men annars gick det bra! Det är så skönt att äntligen ha en lättlastad häst, allt blir så mycket lättare och skönare.
 
Igår kväll gick jag ut och gick med Sofie för det var alldeles för tråkigt att sitta hemma. Vi gick runt i våran folklösa stad och bara pratade som vanligt. La oss sedan i en kompisgunga som vi har lite minnen med haha, låg där och lyssnade på musik, snackade och bara kollade upp i himlen. Gick sedan hem och då gick jag och la mig på direkten.
 
Senare idag ska jag ut till stallet igen. Då ska jag tömköra Goldini hade jag tänkt, se vart jag har honom och sådär. Imorgon blir det ett dressyrpass på banan, jag måste få tillbaka den rätta känslan igen. Mycket utan stigbyglar för att stärka skänkeln och min sits. Men nu ska jag lyssna på musik, äta mat och kolla på Gossip Girl. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback