Micklemträns&ridstövlar

Godmorgon på er! Idag är sista dagen i frihet för mig, imorgon börjar jag på gymnasiet. Känner mig stor men ändå så liten haha, nu blir man ju ännu en gång minst på skolan.. Fast det brukar däremot oftast vara roligaste åren, när man är yngst. Jaja, till frukost idag tog jag lite nyponsoppa och fil&flingor. Jag har dessutom duschat idag och känner mig fräsch, Goldini ska få vaccin senare idag så han kommer att få stå några dagar nu.
 
Jag gick in på Hööks hemsida nu för att jag såg att dem hade 15% på alla stövlar&skor. Det är ju ett par bruna stövlar där som jag har suktat länge efter, kanske slår till! Eftersom att mina Bocaj stövlar jag har nu börjar bli väldigt dålig kvalité på nu efter att jag inte skött dem så bra.. Fy på mig.. Sen såg jag även att dem har fått in Micklem träns, då tror jag nästan att jag slår till. Hoppas de har det i butiken också så att jag får känna lite på det. Om dem har det så hänger det nog med hem nästa gång jag åker till Hööks.
 

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag köpte sånna ridstövar precis innan rean startade haha.

Men de är jättesköna och jag tycker verkligen att du ska köpa dom!

Svar: Haha jaa, jag funderar på det!
Emilia Svedlind

2013-08-23 @ 21:39:17
URL: http://teamej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback