Grönalund med bästa personen

Igår var jag på Grönalund med min fina vän Sofie. Vi tog en buss upp redan 07:45 på morgonen så vi var på Grönan när det öppnade. Hade så grymt kul hela dagen, åkte roliga karuseller, såg snygga killar (hehe) och hade det allmänt kul. Det var ju sommarkrysset så det var proppat med folk överallt, hela dagen men vi hade det så jäkla roligt ändå. Sofie tvingade dessutom upp mig i Insane efter jag hade tvingat henne att åka uppskjutet en andra gång. Jag tror inte hon fattade hur rädd jag skulle bli när hon började att tvinga upp mig i den.
 
Haha jag grät redan innan den hade börjat åka och folk i kön stod och kollade på mig. Jag andades inte på hela åk turen och jag skakade som jag vet inte vad när den var klar. Grät som en liten unge också och personalen frågade till och med hur det var med mig och om jag behövde något. Sen sa dem åt mig att ta det lugnt ner för trappan hahah... Fett pinigt! Men när chocken släppt så åkte vi andra karuseller. Vi stod och köade till Eclipse för att hinna åka den innan vi skulle hem. Men efter vi köat i 40 minuter och sista chansen att ta sig hem gick om 20 minuter så fick vi tyvärr gå ur kön då vi hade behövt vänta i ytterligare 20 minuter i kön.
 
Fick dessutom se Norlie&KKV, State of Drama och Sean Banan haha, dem var och besökte sommarkrysset så man fick både se och höra dem fast vi inte stod och tittade. Älskar Norlie&KKV dem är så grymma hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback