Bara lite sanningar

• Jag har väldigt svårt att lita på människor. Det är inte många människor som jag känner att jag kan prata med. Jag håller gärna folk på avstånd och låter dem inte komma mig så nära. Däremot har jag inget svårt att träffa nya människor, det är bland det roligaste jag vet.
 
• Jag har ett stort behov av att shoppa och ha nya fina saker. Jag är nästan alltid inne och tittar runt på alla shoppingsajter och bestämmer mig för plagg att köpa. Ibland får jag nästan säga åt mig själv då det kan bli lite för mycket att köpa ibland.
 
• Jag älskar att peppa andra människor och göra folk glada. Det är bland det bästa jag vet!
 
• Många ser mig som en dryg människa innan dem lär känna mig. Varför vet jag inte riktigt, jag vet inte om jag kanske ger det intrycket när man bara ser mig. Men de som känner mig säger iallafall att dem inte tycker det när de väl lärde känna mig.
 
• Jag har svårt att planera mitt liv. Jag vill kunna göra det och planerar gärna upp hur min vecka ska se ut. Däremot kan jag aldrig fullfölja det utan det blir nästan helt tvärtom.
 
• Jag hatar att bli sviken. Känslan man får i kroppen när man blir sviken, alltså den här hemsk. Jag hatar det verkligen och klarar inte av det.
 
• Jag trivs jätte bra med mitt liv just nu och är så glad att ha så härliga människor runt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback